Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen genel kapsamamam lazımmış nadirende olsa olabiliyormuş.
Forumdaki dolandırıcılık hikayelerine ne kadar aşina olduğunuzu, bu alanda ne kadar tecrübe ya da ufuk kazandığınızı bilmiyorum fakat henüz 2FA açmamış olmanız özel bir tercih sebebi değilse henüz daha bir kaç şey görmediğinizi düşündürüyor. Burada hepimiz bir iş, bir gelir peşindeyiz. Yeterli koşullar sağlanır, hakkınızda yeterli gözlem yapılırsa herkes her an dolandırılma adayıdır. Bunun çoluklukla çocuklukla pek bir alakası yok yani.