Amerikada bırakın Türkiye'deki gibi sınırlı sayıda ve konumdaki noterleri çağırdığınızda ayağınıza kadar gelen bir noter sistemi var. Arkadaşınız vermek istediği vekaletnameyi resim ve ilgili kimlik/ pasaport evrakları ile hazırladıktan sonra yetkili noter ile buluşarak imzalayacak. Noter de bunu mühürleyecek. (evrak hem türkçe hem ingilizce yazılabilir. Tercihen iki dilin bir arada olması daha iyi oluyor. Ama sadece ingilizce yazılmış olmasın, bir de türkiye de yeminli tercüman masrafı çıkar.) Noter imzasından sonra bulunuduğu bölgede Department of State" biriminden (kaymakamlık gibi düşünün) apostille yaptıracak. Hepsi bu kadar.