MEG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, 140-30 aldığınız da mikrotiğin cpu kaça vuruyor? Haplite mi kullanıyorsunuz?
Downlaod da %75-90 uplaod da %25-50 arası cpu değerleri alıyorum 2011il rm modelini kullanıyorum
cpu darboğaz mı oluyor acaba hocam