Bu eleman bizi mağdur etmedi ki, neden biz mahkemeye verelim? Benim bildiğim en az 100 kişiyi dolandırdı. Bu 100 kişiden sadece birkaçı bile mahkemeye başvursa, zaten konu çözülecek. Benim anlamadığım, neden bizden bekleniyor bu adım. Kaldı ki zaten biri mahkemeye başvursa, avukatlarımız mahkeme ile gerekli bilgileri paylaşacak. İyi niyetlisiniz anlıyorum ama bu bakış açısı doğru değil. Kim mağdur olduysa o hakkını aramalı. Bunu yaparsa zaten biz elimizden gelen desteği veririz.
Gecenin bu saatinde ilginiz için teşekkür ederim. Gerekli olan her şeyi söylemişsiniz zaten 🙏🏻 Umarım bu mesajınızı gören tüm mağdurlar gerekli aksiyonu alırlar. İyi forumlar dilerim