Yurtdışında yaşıyorum ama şu an türkiyedeyim arkadaşım bana bir mektup geldiğini söyledi. Böyle bir mektup daha önce alan var mı ? 1042-s adında bir form çıkmış içinden 5 sayfalık. bu formu doldurup yeniden göndermem mi lazım ? Bilgisi olan var mı acaba ?
edit: Facebookta sayfam var ve düzenli olarak ödeme alıyorum.
Bonuslardan kazanç sağlıyor musunuz?