Forumda ip ban atılmıyormu acaba atılsa birazda olsa çözüm olur yine vpnden bağlanınca foruma girilmiyor zaten tek çözüm cihaz değişmeleri buda maaliyet olur onlar için ama birazda olsa azalmış olur + olarak foruma farklı ipden giriş yapıldığında zorunlu olarak mail yada telefon numarasına tek seferlik kod gitmeli bence böyle düşünüyorum ben bunların önüne geçilebilceğini.
Neden bunları yapalım? Bunun yerine ticaret yapacak olanlar, ödeme yapacakları isim ve soyismi araştırsa daha iyi değil mi? Şahsen ben biriyle ticaret yapacak olsam, en ince ayrıntısına kadar araştırırım. Diyelim ki biz ip adresini yasakladık. Peki VPN ile girse ne olacak? Hep dediğimiz gibi, herkes kendi tedbirini almalı.