Yorum için çok teşekkürler, faydalanılabildiğini görmek beni mutlu ediyor.

Wallace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profil fotoğrafını (kullanıcı adını değil de fotoğrafı hafızama kaydetmişim) görünce hemen konuya girdim.
Eline emeğine sağlık hocam, okumadan beğendim zaten.
Her zaman ki gibi sana ve karakterine yakışan bir konu olmuş.