Forumda ip ban atılmıyormu acaba atılsa birazda olsa çözüm olur yine vpnden bağlanınca foruma girilmiyor zaten tek çözüm cihaz değişmeleri buda maaliyet olur onlar için ama birazda olsa azalmış olur + olarak foruma farklı ipden giriş yapıldığında zorunlu olarak mail yada telefon numarasına tek seferlik kod gitmeli bence böyle düşünüyorum ben bunların önüne geçilebilceğini.