Geçen senenin parasıyla 180 TL'ye kırılmaz cam taktırmıştım onu da yamuk takmışlardı yarısı ön kameraya gelecek şekilde yamuktu. Birkaç gün önce eskidiği için Temu'dan 3 tanesini 60 TL'ye hayalet olanlarından aldım ve kendim çok daha düzgün şekilde taktım. Mümkün olduğunca her şeyi internetten alıyorum artık. Yeri geliyor kargo parasıyla daha pahalıya geliyor ama bu fırsatçılara para kaptırmaya gerek yok