daggers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nereden alırsam alayım en fazla 1 hafta dayanıp patlıyor ne illegal bişey var ne bişey öylesine alayım dedim hiç mesaj atmadan kimseye 2 gün içerisinde patladı
Başlık yanlış olmuş hocam kurumsal alan kodlu numaralar dan bahsediyor sunuz eğer yetki belgeniz varsa sorun olmaz şahsi yani bireysel olarak alıyor iseniz de o numaralar yasal olmadığı için zaten kapatıyor lar ilgili firma kendi adına alıyor bir süre sonra kapatıyor lar