yarın sabah adliyeye de gönderiyorum, teşekkürler
personel arkadaşların hep geliyor sıkıntı olmaz demesini çok ciddiye almayın açıkcası bu konuda böyle bir şey söylemek istemem ama açılan papara hesabından dolandırılan kişiler elbette dava açacaktır.
karakol ifadesinin haricinde tavsiyem kesinlikle savcılığa gitmeniz olacaktır.