İnstagram reklamlarında sıkça görüyorum.

5000 tl peşinat ve 18 ay havale taksit ile senetsiz kartsız iPhone satışı.

Bir iki hesapla WhatsApp üzerinden konuştum. Hepsi Kıbrıs lokasyon.

Ya taksit ödenmezse dedim?

İmei belirtilerek icra başlatılıyor dedi.

Bu satışlar ile alan var mı?
Pek bir şey anlamadım.
Olan 5000 liraya mı oluyor yoksa?