yeni hesap açmıştım 2 gün önce giriş yapmayı denediğimde de hatta mailime ulaşlım sağlanıyor demektirki kayıt yapmayı başardım fakat hala giriş yapmaya çalıştığımda 2. resim çıkıyor yeni hesap da açamıyorum kullanıcı adına, ne yapmam gerek?