Yurtdışında yaşıyorum ama şu an türkiye’deyim arkadaşım bana bir mektup geldiğini söyledi. Böyle bir mektup daha önce alan var mı ? 1042-s adında bir form çıkmış içinden 5 sayfalık. bu formu doldurup yeniden göndermem mi lazım ? Bilgisi olan var mı acaba ?

edit: Facebook’ta sayfam var ve düzenli olarak ödeme alıyorum.