%100 kayıt yapan araç suçlu. Kırmızı ışık yanıp sönüyor zaten kontrollü çıkılması lazımdı fakat kontrolsüz direkt çıkıyor ayrıca dönel kavşakta geçiş üstünlüğü kavşak içerisindeki araca aittir zaten. Geçmiş olsun