MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıldı mı?
Bende VPN'e hiç bulaşmadan bir tane dns vardı onu girdim. Ondan açıldı zannediyorum
Bende normal şuan mesajlar gelmeye başladı. Bakanlıktan da açıklama gelmiş.