Özellikle Çanakkale gibi Türkiye'nin kurtuluşu için savaşan tüm "Son Delikanlılar" haklarını helal etsinler. Yaş ve cinsiyete bakılmaksızın neler yapılabileceğini tüm dünyaya gösterdiler. Onların kahramanlıklarını anlatmaya ne kelimeler ne de sayfalar yeter... Şehitletimizi rahmetle anıyorum.