Selamlar, kayıt yapan araç için kırmızı ışık yanıp sönüyor dikkatli olmalıydı, ışıktan ziyade “dur ve yol ver” manasına gelen uyarı levhası da var. İki uyarıyı da atlayarak geçmiş.

Geçmiş olsun.