ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabınız gösterim başı kazanç modeline geçmiş olabilir hocam bu durumda tıklamalardan gelen kazancı gösterime yansıtır. Parayla yardımcı olurum diyen dalaverecilerden uzak durun hocam
selamlar üstad sanırım öyle bir durum var çünkü gösterim örnek 50 ise 0,50 de kalıyor 60 ise 0,60 hiç bir şekilde tıklamaya kuruş dahi yazmıyor hep bu şekilde gösterimle para 1 kuruş olarak eşit gidiyor...

gösterim başı kazanç modeli durumu bizim değiştirebileceğimiz müdahale edebileceğimiz birşey mi? Parayla yardımcı olurum konusunda haklısınız ondan çok dilim yandı.

WebPerformans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para vermiyordwn kastınız nedir? rekamlar birebir tıklama alıyor mu? tıklama aldığı halde kuruşta mı vermiyor
kuruş dahi vermiyor: 0,0001 bile vermiyor dediğim gibi gösterim örnek 50 ise 0,50 de kalıyor 60 ise 0,60...