1,5 yıl boyunca neredeyse hergün zemzem suyu içtim. Çok büyük şifası veya kutsallığı olsaydı en çok bana yarardı. Elbette bazı ayrıcalıklı özellikleri olabilir. Ancak suya bu kadar anlam yüklemek doğru değil. Haliyle bunun da istismarcıları çıkacaktır.

Yolunuz düşerse veya tanıdığınızumreden vs gelirsene ala. Ancak bize suya ritüel düzenleyip öyle içiyorlar.

Orada çalışan binlerce asyalı afrikalı vs işçiler var. Onlar da gün aşırı zemzem suyu içiyor. Ancak kabede ve çevresinde yaşanan hırsızlık vs suç oranlarını düşürmüyor bu.

Müslümanlar akıllı olmalı ve mantık yolundan uzaklaşmamalı. Kişilere nesnelere kutsiiyet atfettikçe vurguncular tacizciler vs bitmez.