Eşim 38 yasinda. Bir kurumda müdür. Personellerinden 2 si ile cok samimi. Zaten ben de samimi oldum dolayisiyla. Esimin erkek arkadasi olabilir. Bakin bu baska birsey.
Ama, arkadasiyla yemege cikmak, kafeye gitmek...vs bunlar olmaz. Esim de bunu zaten istemez. O arkadaslar da aksam birsey danismak icin bile once beni arayip mudurume bisi sorcaktjm da musait mi acaba diye izin istiyolar.
Sizin kiz arkadasinizin kankası olabilir bir erkek. Ama bas basa yemege cikmak vs bu olmaz. Ha gorusmek ister. Size gelir, aşkim faruk cagiriyo ikimizi. Aksam cikalim gidelim yanina... vs der. Bu da guzeldir.