Sosyal bilgiler öğretmenliği düşünüyorum taban atama puanları baktım 80 civari eğer 90 civari bir puan alirsak acaba atınırmıyız mülakat süreci nasil işliyor mülakat elenir miyiz acaba? Öğretmen olan arkadaşlar var ise cevaplandırır ise sevinirim
Hevesini kaçırmak istemem hocam ama lisans kpssden 80-90 almak kolay bir şey değil ilaveten sözlü mülakatı var ve 4 sene sonrası için bu bölümün ne kadar alım yapacağını kimse kestiremez. Onun için sağlam düşünmek lazım.