4. sınıfta kimya öğretmenliğini bıraktım hiç bir zaman da pişman olmadım ama lisansımla asgari ücret veren farklı sektörlerde çalışsaydım, ailemin yanına gidip senelerce KPSS çalışıp liyakatsiz bir mülakata tabii tutulup atanamasaydım ya da özel bir okulda şımarık velilerin şımarık ergen veletleriyle uğraşıp asgari ücretten daha aşağı ücretlerle çalışıp geçim sıkıntısı çekseydim işte o zaman pişman olurdum. Akademik kariyer yapacağım diyorsan tavsiye ederim ama lisansını alıp senelerce KPSS çalışacaksan, üstüne üstlük seçim vaadi olarak umutlarını sömüren bir güruha hayallerini peşkeş çekeceksen asla tavsiye etmiyorum. Yolun açık olsun, umarım her şey gönlünce olur.