Şimdiden 4 yıl sonrası için net bir şeyler söylemek çok zor. Ama öğretmen açığı giderek kapanıyor. Ayrıca devlet, açığın tamamını bilerek kapatmıyor (tayinler için). Ekstra bir durum yaşanmazsa alımlar azalarak devam edecek gibi görünüyor.