İş arkadaşlığından öte bir arkadaşlığı kabul etmem.
Dışarıda baş başa zaman geçiremezler yani.
Aynısını ben yapmak istesem de eşim kabul etmez.
Özgüvenim de çok yüksektir bu arada, ama ben uygun bulmuyorum.