Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
günde kaç saat çalışıyorsun, yorucu mu ? tuhaf tuhaf insanlarla uğraşmak zorunda kalıyor musun, uzun süreli yapılır mı bu iş ?
birde bu işe nasıl girdin başvuru mülakat vb tecrübe istiyorlar mı çok
Günde 9/10 saat çalışıyoruz hocam haftada bir veya iki izinimiz oluyor. Tuhaf insanlarla bazen uğraşman zor oluyor ama bu zorluk anlık zorluklar o an zorlanıyoruz ve çözüm ekiplerimizden destek alıp iletiliyoruz takım liderlerimiz ile işlerimiz kolaylaşıyor. Şikayet ekiplerimiz zor tuhaf insanları genelde onlara yönlendiriyoruz onlar ilgileniyor. Uzun süreli yapılabilir bir iş sebebi de evden rahat çalışıyoruz gel ofis bilgisayarımız hemde kendi bilgisayarlarımız var bir yandan kendi bilgisayarlarımızdan kendi işimizi yaparken bir yandan yolcu360 çağrıları alabiliyoruz. İş girmek için de Kariyernet kullanıyoruz CV bilgilerimizde daha önce çağrı merkezi yada iletişim sektöründe isek işe alımımız kolaylaşıyor. Mülakatlar da online oluyor bu sayede kolay geçiriliyor çok az tecrübe bile olsa işe alıp 1 hafta boyunca detaylı eğitimler veriyorlar.