osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki o zaman.
Sizin anlayacağınız şekilde anlatayım.
Öncelikle birisi ile sevgili olduğunuz zaman onun sahibi olmuyorsunuz , sadece sevgilisi oluyorsunuz.
"Benim cevabım: Tabiki de hayır, benim kız arkadaşım olamayacağı gibi onun da erkek arkadaşı olamaz."
Türkçe'de tabiki de diye bir kelime yok. Konuştuğunuz dili iyi öğrenin.
Demek ki siz karşı cinsten birisi ile taşınca aklınıza hep farklı şeyler geliyor.
Normal insanların gelmemesi gerekir, onun bir insan olduğunu biliyor olmanız lazım.
Sizin kız arkadaşınızın olmaması sizin tercihizdir, ama kimseyi sizin gibi düşünmeye mecbur bırakamazsınız.
Kaldı ki, sevgiliniz bir birey ve sizden izin almak mecburiyetinde değildir.

Yani siz bir yerinize güvenmiyorsunuz diye, insanları da aynı kalıba sokamazsınız
Yüzlerce yıl önce bu düşünceler yok olmuştu. Şimdi yeniden hortlamış.
Yazık.
Sizin kendinize güvenmemeniz başkalarına sınır koyma hakkını size vermez.
bilginiz olsun 20. yüzyıldayız. 1800 lerde değiliz.

Burada beni hedef almanızı gerektirecek hiçbir şey yapmamış olmama rağmen mesajınızı gayet saygınlıkla okudum. Türkçe sınavında değilim ki yazım yanlışlarına dikkat edeyim. Kendime güvenmememle uzaktan yakından bir alakası yok, benim güvenmediğim kişiler erkekler. Sevgilim o erkeğin ona yaklaşmasına izin vermese bile o erkeğin sevgilime yaklaşma fikirleri kurması beni rahatsız eder. Dediğim gibi zaten sevgilim bu durumdan rahatsız olsaydı 26 aydır benimle olmayı seçmezdi. Demem o ki herkesin saygısı, sevgisi ve ilişkisi kendine. Burada "xxx" "xxxx" yazmışsın diyip beni hedef almak yerine kendi düşünceni yazarsın, "Sevgilimin erkek arkadaşlarına karışmam" diyip imamın sağına geçersin. 20. yüzyıldayız vs. diyorsunuz lakin konuşmuş olmak için konuşuyorsunuz. Açtığım konu hakkında da alakasız olarak sıkılmadın mı bunu yazarken demiştiniz. Kimse bu konuyu okumak zorunda cevap yazmak zorunda değil. Sevgilinize karşı bir saygınlığınız olabilir lakin bize karşı bir saygınızın olmadığını farkettim. Tartışmak ya da kırmak üzmek istemiyorum. İnsanların fikrini almak hoşuma gidiyor, sıkıcı zamanlarımı bu şekilde değerlendiriyorum. Bu konu her ne kadar sizi alakadar etmese de açıklama gereği duydum. Tekrardan hayırlı forumlar diliyorum.