Konu
Bedelli Askerlik - Telefon Önerisi
09-08-2024, 21:37:15
#6
Swenscol
akarorhan01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Valla hocam ben Manisada alaşehirde 1 yıl yedek subaylık yaptım bedellilere eğitim veriyorduk bu telefonları gördüğümüz zaman direkt tutanak tutuyorduk .
İnternete girmesinden dolayı mı hocam