akarorhan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam ben Manisa’da alaşehirde 1 yıl yedek subaylık yaptım bedellilere eğitim veriyorduk bu telefonları gördüğümüz zaman direkt tutanak tutuyorduk .
İnternete girmesinden dolayı mı hocam