Kabloda ki ek sinyali çok düşürür. Dediğim gibi eğer imkanın varsa bir tane uzatma kablosu, 1-2m cat6 kablo kullan. Ankastre kutusundan modeme bağlantı vermeye dene. DSL Yeşile dönerse, bütün kabloyu değiştirirsin. Dönmezse, eski sistemini farklı modemle dene. sorun aynıysa modemi değiştir. en azından ben öyle yapardım. Tercih yine de senin Hangisi kolayına geliyorsa. Kablo değiştirirsen de imkan varsa tam bakır kablo kullan