Merhaba.

Plesk panelin lisans politikası değişmiş sanırım. Lisansı yenileyemiyorum. Satın alana kadar, SSL yenilemem gereken bir sitem var.

Panele giremediğim için, SSH ile yenileme yöntemi var mıdır?