Dün de kıyafet ile ilgili bir konu açmıştım, gelen yorumlar iyisiyle kötüsüyle güzeldi. İnsanların fikirlerini öğrenmek hoşuma gitti.
Bugün de yeni bir soru yönelteyim dedim R10 Ailesine.
Başlıktan da görmüş olduğunuz üzere "Sevgilinizin erkek arkadaşı olabilir mi?"
Baş başa buluşabilir, yemeğe çıkabilir mi?
Benim cevabım: Tabiki de hayır, benim kız arkadaşım olamayacağı gibi onun da erkek arkadaşı olamaz. Eğer ki o isterse onun kız arkadaşı arkadaşım olabilir, benimde güvendiğim tanıdığım erkek arkadaşım onun arkadaşı olabilir. Lakin tanımadığım bir erkek ile arkadaş olucak vakit geçirecek böyle bir şeye kesinlikle izin vermezdim.