Yeni girişimci firmalardan, rekabetin gelişmesinden mutluluk duyuyorum fakat Türk Telekom ve Turkcell gibi yılların devleri ile aynı sektöre giriyorsanız, rakip oluyorsanız kısa ve uzun vadede benzer yöntemler - teknikler veya "uygun fiyat" ile bu firmalarla rekabet etmeye çalışan firmaları anlayamıyorum. Türk.net misal bu hatayı yaptı GigaFiber ile tek fiyat tek tarife alt yapın neyse o kadar 499 TL dedi. 50 Mbps VDSL kullananda aynı parayı ödüyor 1000 Mbps GigaFiber kullananda. ( Turkcellde 2010'lardan beridir 1000 mbps'lik tarife vardı ama sembolik olarak olsun diye 2008-2010'larda 300-400 küsür TL'ydi, Türk.netin rekabet bastırması ile indirene kadar 2020'lere kadar sanırım aylık 999 TL'ydi o zamanın alım gücüne göre inanılmaz fahiş fiyatlar ile ) Fakat baktılar ki müşteriler tepki gösteriyor, diğer firmalara geçiyor hemen bir fiyat düzenlemesi. ( Bu konuda Telekom daha katı, pahalı durumda, enterprise - adsl - vdsl gibi çok sayıda alanda tüm Türkiye'de neredeyse piyasanın %50'sini belki daha fazlasına sahip için Turkcell'e göre daha agresif yüksek fiyatlar, daha düşük hızlar sunmaktan çekinmiyor )

Bu tarz firmaların abonelerden daha yüksek kâr marjı ile daha çok ekstra hizmet satabilmesi gerekiyor ki Turkcell ve Telekom'un 10 ile 100 milyar TL'lik omurga, hane altyapı yatırımları ile baş edebilsinler. Fakat Geforce NOW gibi bir hizmeti mesela Türk.net değilde yine Turkcell parayı bastırıp kuruyor.