angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok pahalı hocam 460 nedir..
valla öyle hız da düşük 35mbps ye kadar maalesef alt yapı 45mbps destekliyor onuda bi çözemedik çevre tüm binalarda var fiber bizde yok getirmiyorlar bi türlü