angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağ olun hocam hayırlı olsun ikimize

Hocam sadece comnette değil birçok alt yapı sağlayıcısında bu şekilde diye biliyorum.
Hayır hocam. Eğer bu şekilde olmasaydı bende geçecektim