Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmeyi düşünüyorum ama kurulum ücreti çok yüksek hocam
Hali hazırda alt yapınız varsa almıyor diye biliyorum hocam. Ama altyapı yoksa, modem kutu vs yoksa bunlar her firmada çıkabilecek ücretlerdir tam vakıf değilim ama.