aslında haklısınız fakat ben şunu belirtmek isterim ben codecanyona rakip olmak istediğimi belirtmedim sadece o tarz bir proje yapmayı düşündüğümü deneyeceğimi belirttim fark biraz burada
Codecanyon'a rakip olacağını düşünerek yazmadım

Şöyle ifade edeyim. Mesela bu konuda onlarca kişi 2dk'da hazır script kullandığını fark etti hatta ismini bile söyledi. Mesela burada birçok kişiden eksi puan aldın. Bunları şu yüzden söylüyorum. 10 kişilik ekibin ve birkaç milyon TL'lik bütçen olduğunu belirttin. Yani orijinal bir şeyler çıkarabilirsin. Aksi halde şuan ki durum pastadan kürdanla tadına bile baktırmaz. Aksine başına bela bile açabilir. Yazılımların güvenliği, alıcıların güvenliği, ödemelerin güvenliği vb. durumlarla uğraşabilirsin. Elindeki imkanlarla daha güzel sistemler yapabilirsin bence uzun vadeli düşün ve temeli sağlam at.