evet evet ama benim amacım böyle birşeyi denemek en azından hani nasıl desem bir tecrübe olur zaten birçok insan basit şeyler deniyor fazlasıyla yapılıyor ben zoru deneyip tecrübe edinmek istiyorum
Hocam aslında bu da gayet basit. Çünkü /install yapıp db bilgilerini & admin user bilgilerini giriyorsunuz. Gayet basit yani.
Bize konuda bütçenizden, yol haritanızdan bahsetseniz mükemmel bir sohbet olur gerçekten. Fakat zoru tecrübe etmek Codecanyon'dan script alıp kurup Google Ads basmak değil bence. Basit şeyler tecrübe edenler ne yapıyorlar size göre? Daha düşük tutarlı bi scripti mi kuruyorlar