Merhaba, aracım bugun ön fren hortumlarının hasarlı olmasından dolayı kaldı muayneden. Yaptırdım cumartesi gününe tekrar randevusu aldım. Tekrar muaynesinde sadece ağır kusurlara bakıp geçiriyorlarmı acaba ?