RedlineRS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirketsiz onay verilen sanal pos firmaları sıkıntı yapmıyor sanırım devlet sıkıntı yapar ama dimi hocam?
Sanal pos firması aracı kurumdur. Örnek 100.000TL için %3 pos komisyonu alır ve sadece bu aldığı %3 'ü faturalandırır. Size gönderdiği kısmı faturalandırmaz ve bu kısımdan muaftır. Haliyle bu kısımda siz mükellef oluyorsunuz.
Devlet zaten vergilendirme konusunda sorun yaratır. Sanal pos firmaları ve ödeme kuruluşları doğrudan devlete veri vermektedir.