Anladım hocam bu şartlar altında Türkiye'de devam etmek daha iyi gibi
Kem4l adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faaliyet harcı getirdiler amaçsızca. Kuruluşta blokeye 50k euro atıyorsunuz blokede kalıyor bir süre, sonra çekebiliyorsunuz. Aylık hesaplamama göre serbest liman şirketinde hiçbir işlem yapmazsanız tek çalışan siz olursanız 40 bin TL gider var. Gerisini hesap edin.