Merhaba dostlar bir domain alacağım düşmesini bekliyorum fakat bir sorum olacak. Aşağıdaki tarihten hemen sonra bu domaini alabilir miyim? yoksa başka bekleme süreside olacak mı?
Mesela ilk sıradaki domain 20 gün sonra boşa düşüyor hemen alabilir miyim kimse almazsa veya yenileme olmazsa? yoksa 60-90 gün daha mı geçmesi gerekiyor üstünden?