Nasıl bir eziklik yaşıyorsunuz anlatsanıza biraz?
Maxigeyik kategorisinde esprili bir konuya gelip insanlara hakaret etmek asıl ezikliktir.Normalde cahillerle tartışmam ama gereken cevabı veririm.Cevap vermezsen kendileriyle övünür böyle cahiller.Heveslerini kursaklarında bırakmak en iyisi...