Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad buradan anladığım bizim ki iyi mi
DA değeri PA değerine yakın olsaydı iyi diyebilirdik ancak DA düşük kalmış.
Kötü değil, iyi de değil, standart.