kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözü duymayanlar zaten o kadar çok cebe indirmiş ki kaynakları tüketmiş o konuya hiç girmeye bile gerek yok.

Son 5 senede devasa rakamlar hiç edildi , döviz bu seviyelere geldi. Şuanda 2-3 milyar dolar gibi ülke bazında ufak denilecek rakamlara kadar düştük.

Ama durum ortada ve elbette ki tüm yük halka biniyor. Parayı cebe indirenler yurtdışına kaçırmışlardır bile. Adamlar paraları cebe indirirken bizim halk Dış güçler bize saldırıyor bizde engelliyoruz diye alkış tutuyordu..
O dönem laf edeni vatan haini ilan eden vardı.

Diğer yandan denetimle bu iş çözülmez. Çözüm : Ya Arz artırılacak ya Talep azaltılacak.
Şuanda talep azaltma üzerine politika uygulanıyor , bunun içinde para dolaşımı kısıtlanıyor , kredi kısıtlanıyor vs.

Kısaca şuanda devlet para harcamanı azaltmanı istiyor.
basit mültecileri yollasın ülkeden, ülke yine düzelir