Bende aynı şeyi söylüyorum kaçak yok duman yok bu yağ nereye gidiyor. Siglon valf dedğnz pcv valf ise buharlaşma yağı dönüştüren değiştirdim birşey değişmedi
Evet aynen doğru parça hocam bizde bmwci olduğumuz için siglon diye geçiyor anlayamadım o yüzden. Bu kadar yağ çok enterasan segmanlar demek geliyor o zaman bizimde. Aracı düzenli benzinde kullandığınızda yağ eksiltme oranını hiç takip ettiniz mi?