farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yağ kaçağının gözlemini yaptınız mı sonuçta ya yakıyor bu yağı yada kaçırıyor bir yerden. Su eksiltme durumu nasıl bu arada? LPG ayarı yaptırın o kaçınılmaz olucak zaten. Bujileri değişim sırasında fotolayıp bana atarmısınız durumlaarı nasılmış merak ettim

Kullandığınız yağı birde bir üstü ile deneyin kalın yağ eksiltmeyi bir nebze azaltır
yağ kaçaklarını gözlemliyorm aracın altında tek damla yağ yok. altnda yayılmş bir yağ da yok.. araçta su kaçağı da yok. benim yağ konusunda şüphem yağ buharlaşıyor.. pcv valfini değiştim belki ondan dır diye... ama aracın yağını tamamladığımda 600-700 km sonra yağ çubğunda kimse kalmıyor.. buna rağmen üsteledim ne olursa olsun dedim 500-600 km yaptm ne bir yağ uyarısı ne bir uyarı sesi bir sorun olmuyor. motorda saat gibi ... liqui molynin yağı mı derseniz katkıları mı dersnz herşeyi denedim. sadece 1040w yerine yakıdna 5 50 veya 10 60 a geçeceğim belki.. bu arada yağ çubğunda hiçkimse yokken üzerine1 llitre ekledğmde maks gösteriyor..