farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlave olarak.
Benzinde de yapıyorsa cihaz ile kontrol etmek gerekir ateşleme arızası gibi durum. Lpg işlemlerinden sonra
Buji değiştirin bobinleri usta o sırada elektrik alıp almadığını kontol eder. Büyük ihtimalle sorun devam ederse bujilerden sonra bobinlerde sorun vardır.
Kendi aracım olsaydı 4 buji 4 bobin direk değiştiririm lpg ne yazık ki buji ve bobinlerin ömrünü bitiriyor.

Subap diyen ustalar neye göre bu kanıya vardı, egzozdan duman vs mi var yada su mu atıyor sürekli
egzosdan duman atmıyor. kompresyon testi de hiç yaptırmadım. ama aracım duman atma vs olmamsına rağmen inanılmaz şekilde yağ eksilten bir araç. hiç bir kaçak yok o ayrı mesele zaten...
bende şimdi 3 tırnaklı uyumlu bujilerden 1 takım ve birde ngk marka bobin alıp birde kabloları değişecğeim.. battı balık yan gider. olmadı tüpçülerden medet umacağım. regülatördü enjektördü bakılacak artık.. araç a cihazda ateşleme hatası verdiği oluyor ancak en ufak arıza ışığı yok.. benzinde sadece rölantide ve hararet ortaya gelmemişse yapıyor sonra düzleiyor..