buji bobin vs seyir halinde, yani gaza bastığınızda tekleme yapar hocam. rölantideyken teklemesi manifolt veya boğaz kelebeği yapabilir. enjektör de bi başka ihtimal
mantıklı ama işte lpgde hareket halinde de yaptığı için buji bobin demiştim hepsini değişsem çözülmezse yakacağm arabayı