BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Manuel bir mesaj iletipte gmailde red veya spama düşüyorsanız google ile iletişime geçebilirsiniz.
https://support.google.com/mail/trou.../2696779?hl=en

Şablon içerik gönderipte red veya spama düşüyorsanız içeriginiz problemlidir , reputation probleminiz var demektir. Bunun için de ısındırmak gerekir.
Amazon SES zaten toplu mail için ısınmış ip veriyor diye biliyorum bunun dışında url den başvuru deneyeceğim.