Bence şuan araba almamanızı öneririm yakın zamanda elektirkli araçlrda baya düşüş olacak ve buda araç piyasasına yansıyacaktır.Byd ve chery firması teşvik çıkmasını bekliyorlar.Bence elektrikli almak daha mantıklı
Bende 2025 Şubat mart gibi düşünüyorum hocam